amikor menni kell...

2012. szeptember 6., csütörtök

XII. Paragliding european championship st. andré les alpes

Csak egy gyors helyzetjelentés, mert nem tudtam videót vágni meg feltölteni, mert nem volt időm, az internet sávszélessége néha katasztrófális, és ami ordas szégyen, hogy ma mikor mentünk fel a hegyre, bekapcsolva felejtettem a felvételt a gopro-n és betelt a kártya. Sajnos számítógép nélkül nem lehet róla törölni, így ma nem tudtam felvételeket készíteni.

Holnap talán tudom pótolni, és mivel Máté ma orbitálisat nyújtott, arról is beszámolunk, Ő miként látta a napot.
Amúgy 109 km-es volt a task, stoppolták mert bejött egy ordas zivatar, de addigra már Máté meg egy kazal nép már a célban volt, ezért érvényes a nap.
Laci is jól ment, majd beszámolunk hanyadik lett, majdnem célba ért. Milán, Balázs meg én eléggé elcsesztük már az elejétől, és így a mezőny végén kullogunk. 
De sabaj, most örüljünk a mi fiúnk sikerének, és legyünk rá nagyon büszkék!

Gratulálunk Máté, igazán szuper teljesítmény!!

Máté már összedobott egy gyors élménybeszámolót, itt elérhető:

http://highandfar.blogspot.fr/

Én pedig gyorsan kikerestem egy snittett a Mátéval még tegnap készített riportból. Hát sikerült neki az a bizonyos gatya felkötés. :)



Videós szakértés, riport Mátéval és a holnapi feladatról beszámoló, péntek este várható. De éehet csak éjjel tudom felrakni, mert mire készen lesz és fel tudom tölteni az nem fél óra.

Látogassatok vissza honap is és köszönöm az sms-eket és üzeneteket, bár jöhetett volna több is, de ha már pár embernek sikerült jó perceket szereznem a videókkal, akkor boldog vagyok.


2 megjegyzés:

  1. Turán Miki (Majky)2012. szeptember 6. 12:52

    Ezzel a bejegyzéssel szeretném gyarapítani azok számát, akik fenemód drukkolnak és örülnek a videóknak :) Hajrá fiúk!

    Egyúttal emelem kalapom az eddigi blogolásod előtt, már régóta rendszeres olvasó és priceless-nyomogató vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Majky, király vagy, már azt hittük senki sem néz minket. Viszont ha már pár embernek örömet tudunk szerezni már megéri a sok meló.
      Én pedig a beírásod előtt emelem a kalapom, mert nekünk ez ad erőt a továbbiakhoz. big thanks!

      Törlés