amikor menni kell...

2012. május 29., kedd

British Open 2012 - Task 1.

Az elrettentő előrejelzés ellenére nem is nézett ki nagyon rosszul az időjárás.
Napsütés, enyhe zavaró felhőzet de nem vészes, elindult a bizakodás.
Profin, időben, ami azt jelenti nagyon korán, kiírtak egy majdnem 60 km-es feladatot, ami elég érdekesnek látszott, mert az elején egy kis kiszúrás a pilonra, majd balra egy pont után jobbra a gerincen kb egy 20-as meg vissza.

 egfogadtam, hogy figyelek arra, hogy jól kapjam el a pilont, mert mostanában mindig elcseszem és elég frusztráló úgy végig menni egy feladaton, hogy végig csak bottal ütöd a förszt grupp nyomát.

45 perc volt az ablak nyitástól a startig, hát nekem sikerült megint példásan elcseszni az egészet. Mikor az eleje elindult és kb starthely magasságban két kilóméterrel hátrébb centíroztam a  fél métert. Szánalmas, de nem volt mit tenni és nyugodtan elindulni azzal a gondolattal, hogy nem az első 5 kilóméteren kell megnyerni a napot.

Ahogy megcsináltuk az első, majd a második pontot és mentünk a harmadik felé, már látszott, hogy sokan kikoptak a mezőnyből. pedig elég erős liftek voltak és adta is rendesen. Igaz, hogy több opció szerint lehetett menni, kint a laposon és a hegyen is. Érdekes, hogy kint jobban és biztosabban haladtak, én maradtam a hegyen és egyszer csak látom, hogy jön vissza az eleje. ekkor már nekem is "csak" kb 4 km-re volt a forduló és kb 30 ernyőt láttam magam körül/előtt. Nem is rossz, gondoltam. Persze sokkal jobban kellett volna mennem, de annak fényében, hogy milyet betlitzem az elején, már nem is látszott reménmytelennek a helyzet. Máté beszólt rádión, hogy a fordulónál van, én ekkor voltam 3 km attól és ekkor stoppolták a napot. Az egyik angol nagykártya leszopódott a hegy elé a rotorba és odaverte magát. A helikopteres mentés miatt le kellett szállni mindenkinek. Ilyenkor visszaszámolnak 10 percet és ahol éppen tartott mindenki odáig pontozzák.

Nekem jobb lett volna ha végig megy mert pont felhő alap közelében voltam és visszafele hátszében kellett volna jönni. de nem karok elégedetlen lenni mert vert helyzetből jöttem fel aránylag jó helyre.

Máté 13., Sziszi kb 20. én meg 33 körül (Tonit most nem tudom).
Mivel nem lett ezer pontos, ezért nincsenek nagy különbségek, tehát minden nyitott. remélem kicsit jobban tudok majd az elején koncentrálni és nem 10 perc késéssel indulni a feladaton.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése