amikor menni kell...

2012. május 28., hétfő

Gin Genie Race 2., Avax XC3., Soca Valley Open na mega rotátor köppeny

A márciusi szezonkezdet óta nem írtam blogot. Prózai oka az volt, hogy míg a srácok röpködték a szebbnél szebb távokat, addig én gyógytornára jártam és örültem ha kb vállmagasságig emeltem a karom és nem pisiltem be a fájdalomtól.
Na de ne szaladjunk ennyire előre. 
Idén EB és előre tudjuk, hogy csak EN-D-s ernyők indulhatnak plusz LTF minősített beülő, na meg a sisakkal is volt gondom az előző EB-n ugye EN966.
Télen gyorsan eladtam a beülőmet, egy horvát srác vette meg (köszi Lóri, hogy kivittétek neki). Az ernyőmet is árulom, habár nagyon szeretek vele repülni, de luxusnak tartom, hogy itthon álljon kihasználatlanul. Eddig a kutya nem kérdezte meg, hogy mennyiért adnám oda ugyan, pedig hibátlan darab és ár érték arányban utolérhetetlen.

Szóval kellett egy beülő meg egy ernyő és még sisak is. Rendeltem egy minősített sisakot neten, ami nem volt ugyan olcsó de legalább drága volt és nem igazán kényelmes. Nyomja a fejem, pedig már küldtek bele másik bélést is for free. Biztos a fejemmel van gond. Nagy tanulsága a dolognak, hogy az ilyen dolgokat fel kell próbálni vétel előtt.

http://www.icaro2000.com/products/helmets/fly/fly.htm

A beülő vásárlás kicsit jobban sikerült. Volt azzal is para, mert először a Niviuk Drifter-t szerettem volna, de a forgalmazó (Simonics Peti) tájékoztatott, hogy csak május végére jön meg ha megrendelem. Akkor "plan B" és egy Gin Genie Race 2. megrendel azonnal. Hálás köszönet Simonics Petinek a Gin hazai forgalmazójának, mert a válogatott keret támogatással adta a beülőt nagyon korrekten beszerzési áron.

http://gingliders.com/harnesses/genie-race/


Na már csak ernyő kellene. Az új kétzsinóros csoda EN-D-s cuccokat kizártam, pedig elsőre nagyon rákattantam, főleg az Icepeak 6.-ra, de aztán győzött a józan ész. Elkezdtem keresgélni a neten a használtak között. Leginkább Peak 2., Mantra 4., Gin GTO, Avax XC3 esetleg Swing Stratus 8. jöhetett szóba. Alkudtam vagy 5-6 Peak 2.-re, de nem adták a számomra megfelelő árban, így nekem is szélesítenem kellett a skálát. Így jött képbe aztán az a Gradient Avax XC3. amit sikerült megvennem egy szlovén sráctól. Kicsit leharcolt, de még van benne pár szezon és ár-érték arány szerint nem panaszkodhatom, mert 500 euro-t sikerült érte adnom.

http://www.gradient.cx/en/AvaxXC3/colors 

Arra gondolotam, hogy orvosom határozott tiltása ellenére elkezdem a repülést és mi lehetne jobb erre mint egy jó kis négynapos verseny a Soca völgyében.
Népes magyar csapat utazott ki és hibátlan négy érvényes versenynappal ajándékozott meg bennünket az időjárás.
Sokat nem akarok erről írni, 44. lettem minden nap elrontottam valami apróságot és ez összeadva a végelszámolásnál erre lett elég. Úgy gondolom, hogy az első 20.-ban kellett volna végeznem, de nem csak nekem, hahem lényegében majdnem minden magyarnak.
A vállam miatt nagyon óvatosan duhajkodtam, nem startoltam el időben szinte egyik nap sem és a feladatok alatt is elrontottam valamit ami miatt a négyből három napon az utolsó pontnál rohadtam le és ezzel naponta 20-25 helyet buktam el.
Ellenben nagyon jól éreztük magunkat, a szlovének ismét jó hangulatú kis versenyt dobtak össze.

Következő verseny: British Open - Meduno - Olaszország

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése