amikor menni kell...

2011. március 30., szerda

2011 március 30. Kalocsa

Könnyed, ismerkedő repülést terveztem az új cuccal. Nem is siettem, ezért mire Kalocsára értem már tucatnyian vártak a startra kiterítve. Hál' istennek a két csörlő aránylag gyorsan kidobálta az embereket előlem és a pálya közepén egy fél megyényi termik esélyt sem hagyott, hogy esetleg leszopódhassak.
Sajna Gaber, Máté és Dénes már vagy fél órával korábban eltűnt felhőalapról, így egyedül kellett döntenem mi is legyen a mai feladat.
A gyenge szél miatt egy háromszög mellett döntöttem és elindultam keleti irányba. Szépen adta is egy felhőút ami alatt véleményem szerint napnyugtáig lehetett volna menni, de nem akartam szabadtávot repülni. Elfordultam dél-nyugati irányba és elindultam a második száron. Amadé majd beszámol,  hogy miként adta tovább egyenesen, mert úgy láttam, hogy Ő talán arra fele ment.
A második száron a következő felhő alatt láttam, hogy nagyon ki van kékülve és nem akartam az első szép tavaszi repülésem elcseszni egy ordas sétálással, így a terv módosult és inkább visszaindultam a reptér felé. Ott még feltekertem alapra, kitágítottam a hurkot é-ny irányba és leszálltam.

Ennyi elég is volt. A magus jól vizsgázott nálam, igaz furcsa még nekem, hogy folyamatosan nyiklik-nyaklik, nem nagyon engedi pihenni a pilótát. De remélem majd megszokom, mert most még azért eléggé kifáradtam, pedig csak alig több mint két óra volt ez mai repülés.

Kicsit később megérkezett Dénes és Máté is, aki egy 60-as háromszöggel vitte a napot. Neki gratulálok. Mi többiek jót repültünk, lényegében mindenki eltekert és tudott távot repülni.

http://www.xcontest.org/hungary/repulesek/reszletei:beci/30.3.2011/12:14


safe landing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése