amikor menni kell...

2011. május 30., hétfő

British Open - day 2 - task 2

Kicsit befáradtam a mennyiségi sörfogyasztástól, de azért írok pár sört :)

A mai meteo egy különlegesen jó task lehetőségével kecsegtetett ma reggel. ehhez mérten egy finom kis 98 km-es feladatot tudtak kiírni sok fordulóponttal, ami már a start előtt gondolkodásra késztette a folyamatos alkoholfogyasztás miatt egyre csökkenő agysejtjeinket.

Stol-kobarid-polovnik-volce-kobarid-a kobala mögötti legmagasabb csúcs - mosna soci - kobarid az útvonal. Azoknak akik nem ismerik a helyet: nem egyszerű feladat. 
Az időjárás nem úgy alakult mint a meteo ígérte. Alacsonyabb felhőalap, erősebb keleti szél. Ez elég is volt ahhoz, hogy a mezőny nagy részét kiszórja.  Folyamatosan hullottak ki az emberek már elejétől kezdve. A polovnik csúcsán lévő pontnál már sajnos kb 30 ernyő volt előttem kb 4-5 km-rel. Ez már önmagában elég hervasztó dolog. Viszont amikor a stol előtti pont után az ugratón tekertünk ki, már nem is láttam az élbolyt. Ez már több mint szomorú. Mátéval, Tónival, Zolival mentünk, Gyuri picit lemaradva, Szittó előttünk pár kilcsivel nyomta. Ati sajnos az elején eltaktikázta és kicurrant. Picit szomorú lett ettől, de mondtam neki, hogy a kudarcokon felül kell emelkedni és következő nap felszívni magát az embernek és betolni a célba.


Következő kiesőnk Gyuri lett, a műzlire siklás megint nem adta neki. Zoli is ott vérzett el de átsiklott a keleti oldalára, ám ott sem adta neki. Ezek után Tóni és én következtünk, megcsináltuk a Volce nevű pontot és onnan megint a műzlire kellett visszasiklani, ami nagyon alacsonyan sikerült és hiába lejtőztem vagy húsz percet, nem tudtam kitekerni. Itt lett game over a mai szereplésem. Tóni pár száz méterrel mögöttem adta fel a harcot. Lipót Pisti, akiről estig megint nem tudtunk semmit, az utolsó pontig küzdött és ezzel elég előkelő helyet tudott magának kicsikarni.

A mai nap hősei pedig, Szittó és Máté, akik betolták a célba. Minden elismerésem nekik, óriási teljesítmény volt részükről.

Eredmények és live tracking, amivel élőben követhető az esemény itt:

szép napot mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése