amikor menni kell...

2012. július 29., vasárnap

Ukrainian and Polish Open 2012 - Krusevo - Task 2

Nagy reményekkel kezdtem a napot, napsütés és kellemes szél fogadott bennünket a starthelyen. 
Összedobtak egy 62 km-es feladatot, ami hasonló lett mint tegnap kicsi változtatással. 
Még talán sosem kezdtem 900 ponttal egy versenyt, ezért bíztam a sikeres folytatásban. 
Időben álltam a starthoz, hogy a pilon nyitásig tartó több mint egy órában fel tudjam venni a megfelelő pozíciót verseny indulásához. Na, ebbő az lett, hogy szenvedve tekerésztünk a hegy oldalában és 15 perccel a pilon nyitás előtt kimentem a falu fölé, mivel tegnap ez jó taktika volt és gondoltam hasonló idő, hasonló feladat, ebből lehet a legkevesebb baj. Kisiklottunk vagy 20 ernyővel vagy még többel, ám talaj +600-on még nem aggódtam, de +200-on már eléggé. Ezután 45 percig próbáltam visszatekerni, minden nullát is tekertem, de sajnos nem sikerült, leszálltam a pilonhoz. 
Ekkora lúzerséget azért már régen sikerült összehozni (kivétel a ratyin az első napot, de az egy másik történet), mindezt egy kiváló leső nap után. Azt hiszem ezzel a minimum distance-szel elszálltak a vérmes reményeim, hogy első 20-ban leszek. 
Nehéz sport ez a siklóernyőzés, sajnos minden versenyen sikreül egy ilyen nappal szétcseszni a teljesítményemet. Egy jó egyenletes repüléssel, azaz minden nap a célban, szép eredményeket lehet elérni. Ehhez képest egyik nap brutál jól megyek, másik nap meg mint egy kezdő :(

Vértes nagyon ügyes volt és 5. lett ma célban, Máté is jól nyomta, majdnem beért, még nem tudom hanyadik lett. 
Többiekről nem tudok, de majd upgrade-elem a bejegyzést ha jönnek a hírek.

Balázsnak ezzel a mai nappal megnyílt az esélye egy overall dobogóra, ami übergigabika lenne, és csapatban is talán van esélyünk.

1 megjegyzés: