amikor menni kell...

2011. szeptember 5., hétfő

pre-european champs st. andré les alpes - day 3. - 4. - 5. - cancelled

Megjött a front és három napot töröltek. Az elsőnél még le lehetett siklani a front előtt, de mi lusták voltunk és lejöttünk busszal. A msáodik nap már esőre ébredtünk és egész délelőtt szakadt is tovább.
Ma pedig megmaradt a front utáni erős szél. Talán a kedd és a szerda használható lesz és még két jó feladatot sikerül összehozni.

Szombaton elmentünk arra a hegyre ahol Tóni "leszállt" és a becsapódáskor leesett a fejéről a sisakkamera. Ez olyan 1600 méteren volt egy rettenet meredek hegyoldalon ahová nem vezet végig semmilyen út sem.
Egy óra gyaloglás után le kellett térni a hegyi ösvényről, ami szűk volt és meredek. Majd folytattuk utunkat a még meredekebb hegyoldalban a felvett gps koordináta irányában. További fél óra volt mire elértük a becsapódás pontját ahol Tóni 14 másodperc alatt megtalálta azt a kamerát amit ott és akkor állítólag egy órát keresett :)
A lejövetel sem volt egyszerű, de élménygazdag volt.Sajnos a legizgalmasabb részekről nem készült felvétel, mert senki nem mert kamerázni, de Árpi vagy Máté készít egy kis videót erről a túráról.

Míg mi hegyet másztunk, addig Milán és Máté a patakparton főztek nekünk egy olyan marhapörit, hogy mind a tíz újjunkat megnyaltuk utána. Végül a tábortűz melegénél borozgattunk, beszélgettünk és zártuk ezt a szép napot.

Vasárnap pedig Tóni ígérete szerint elvitte a csapatot vacsorázni egy helyi étterembe, ami nem volt olcsó viszont a francia konyhát mindenkinek ajánlom, mert itt olyan ízeket hozott össze a szakács amit máshol nem tapasztaltam.

Videókat, fényképeket majd én is teszek fel, vagy Máté és Árpi publikál valahol.