amikor menni kell...

2012. augusztus 28., kedd

serial cup 2012 - tolmin - slovenia - task 2.

Az első napi fergeteges feladat után már reggel látszott, hogy nem olyan bomba az idő, de azért lesz valami feladat. Kíváncsian vártam, hogy mivel rukkolnak elő. Nem kellett csalódnom. Nem hittem a szememnek mikor megláttam a taskot. Ezek teljesen megőrültek. Gyengébb kondicíókkal nehezebb feladatot rittyentettek mint előző nap.

Most nem kellett a stol-ra menni, viszont cserébe a polivnik és a stol között volt a fordulópont cilinder széle amit két irányból is meglehetett csinálni. Mi a krn-ről mentünk rá, de volt aki a stolról indult neki. Onnan vissza a krn oldalába, majd hátra még egy gerincet a Vogel nevű csúcsra, ami után még tovább a hátsó gerincen még egy pont. majd vissza krn-ön keresztül a soca völgy másik oldalán a livek nevű falu fent a platon, ezután a polovnik aljában a kis falu és onnan a cél. Ez nettó 61 km lett a cilinderek nélkül, de valami hihetetlen útvonal és látvány. Ezt az utat én még soha nem repültem itt, de talán a legrégebbi magyar pilóták is csak egy-kétszer az elmúlt 10 évben. Óriási élmény volt és nagyon sokat pluszt adott nekem ez a mai feladat.

Ráadásul viszonylag jól is mentem. Az elején konkrétan az első 10-ben, igaz kicsit lemaradva a top 5-6-tól. Ismét Simivel róttuk a kilómétereket, sajnos a végére belassultam, talán egy-egy helyen elszórtam 1-2 felesleges percet, így a végén vagy 15 perccel az első után 20. helyen végeztem. Peti előttem ért be pár perccel és a célban még kpeti, Gaber, Domi Ati, Sör Robi, Szabó Joe, akiknak gratulálok. A többiek is jót repültek és volt akinek csak kicsi hiányzott a sikerhez, ami legközelebb biztos nem marad el.

Eredmények később, mert az említett internet hiba miatt még nem tették fel.

Fényképek a task 2.-rő itt: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.445674685477152.103921.162640800447210&type=1

serial cup a facebookon: http://www.facebook.com/serialcup

serial cup oldal: http://www.serialcup.com/news

 

1 megjegyzés: