amikor menni kell...

2011. augusztus 18., csütörtök

Raska Open and pre-PWC szerbia 2011 - task 3.

A kényszerű pihenőnap után a legnagyobb kérdés az volt, hogy észak-kelet magyarország tigrise, a tokaj-hegy koronázatlan királya, Máté Zoli meg tudja-e őrizni a fantasztikus 2. helyét vagy akár esetleg még előre is tud lépni onnan.

Laci és Szilárd is elég jól szerepelt az első napon, így a reflektorok őket is pásztázták a raska open színpadján. Nekem a rontott első napom után nem maradt más mint a tisztes helytállás és, hogy a többi napon hozzam az előre meghatározott eredményt, ami az első 10 hely valamelyikét jelenti. Akkor talán összetettben is előrébb tudok kúszni kicsit.

Olyan 50 km-es feladat, de most az északi starthelyről indulva egy kis cikk-cakk a völgyben, majd át a nagy gerincen át a széles völgyön a másik gerincre, onnan vissza az út fölé ami a völgyben fut, majd az út mentén a célig, de azért közben még egy hegyet át kellett repülni.


Az északi starthely sem lesz a kedvencem, elég rotoros ez is viszont cserébe nem sok leszálló van. Ami meg van az egy szűk völgyben kisebb területek.

Az öreg japán a start után egy befűződséből meg állítólag egy fordított heveder felrakásból kifolyólag visszafordult a hegy a felé majd megijedt és elhúzta az ernyőt. Kb. 10 méterről esett le a starthely alá. Meghűlt bennünk a vér. Állítólag semmi komolyabb baja nincsen, de kórházban marad megfigyelésen.

A pilonra várakozva megállapítottam, hogy ugyan kevésbé kemény idő van mint az első nap, de azért most is kaptam az arcomba rendesen.
A startot elég jól elcsíptem és mentem a mantrákkal meg a sol TR2-val és Boom 8-cal ahogy bírtam. A völgy átsiklásnál már 6-8 ernyő előttem volt, de a legnyugatibb pontnál befogtuk őket Szilárddal és már-már azt hittem, hogy egy jó húzással eléjük kerülhetünk, de csak hiú abrándnak bizonyult. Páran felestek alapra és elnyelte őket a távoli párás levegő. Az üldöző bolyból Szilárd és én voltunk kedvező helyzetbe, Ő aztán felismerve a lehetőséget el is lépett, én pedig látva, hogy előttem senki akit befoghatnék, a mögöttem lévőknek meg nincs esélyük ellenem, ezért szép lassan óvatosan becsúsztam a célba miután megcsináltam az utolsó pontot. Az ugyan elég tréfás volt mert tolt el tőle az északi szél, de azért sikerült idejében felismerni a helyzetet és egy kis gyorsítózással túl jártunk az eszén.

Mikor beértem beszoltam rádión, Szilárd csak annyit mondott "én már össze is pakoltam", ez persze csak egy kis adok-kapok része, mert kb 7 percet vert rám ami nem kevés, de összapakolni nem elég :)

Hatodik lettem ma, amivel elégdett vagyok, nem igazán tudtam volna ebből többet kihozni, legfeljebb az a pár perc maradt benne amivel Szilárd előbb beért.

Utánam még jöttek magyarok, Laci, Gyuszi, Nyers Ati és a tigris is megérkezett, csak az a baj, hogy 28. helyen ért célba, ezzel garantáltan elveszítette a 2. helyét sajnos. Többieknek nem adta be a cél, itt-ott szétszóródva szálltak le.


Két érvényes nap után az összetett eredmény itt:


Igen, igen, jól látjátok, magyar van az első helyen. Gratulálunk Szilárd, nagyon szép teljesítmény!

Már én is kezdem kiköszörüli a csorbát, feljöttem a 17. helyre. Egyre közelebb az összetett 10. hely, melyet célul tűztem ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése